Označení a k čemu slouží jehly na karburátoru: 
                                                                     L - jehlou seřizuješ volnoběh a přechody. 
                                                                     H - Jehlou maximální otáčky.

 

                                                          

                                          Jak seřizovat karburátor WALBRO

 
  Jinak je taky doporučené základní nastavení jehel 1.25 na L i H a pak doštelovat podle chodu a situace. 
  Polohy obou jehel se současně promítají do chodu motoru a jedna ovlivňuje druhou. 
  Tedy pokud šáhneš do jedné, zpravidla musíš šáhnout i do druhé. 

   Návod na nastavení Walbro:


  1. Nechte běžící motor zahřát po dobu 60-90 sekund (závisí na okolní teplotě a kvalitě chlazení) na volnoběh. Pak pomalu 
     přidejte plyn (POZOR MODEL MUSÍ BÝT ZAJIŠTĚN PROTI POHYBU) . 
  2. nastavte motoru maximální otáčky pomocí jehly   karburátoru označené „H“ při maximálním plynu. 
  3. Stáhněte plyn a nastavte směs pro stabilní volnoběh jehlou karburátoru označenou „L“. Pak použijte stejnou jehlu na 
     nastavení plynulého přechodu z volnoběhu do plného plynu. Správně nastavený motoru bude mít stabilní nízký volnoběh a 
     nebude zvyšovat ani snižovat volnoběžné otáčky po stažení plynové klapky na volnoběh.                                                       4. Pokud motor mírně zvyšuje otáčky při staženém plynu je příliš chudý. 
     ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vlevo (povolte ji) a zkuste volnoběh znovu. 
  5. Na druhé straně pokud motor otáčky při volnoběhu snižuje, je příliš bohatý. 
     ŘEŠENÍ:. Otočte jehlou „L“ mírně vpravo (utáhněte ji) a zkuste volnoběh znovu 
  6. Pokud máte motor ZAHŘÁTÝ a po přidání plynu tento pomalu a pozdě akceleruje je příliš chudý. 
       ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vlevo (povolte ji) a zkuste akceleraci znovu. 
  7. Pokud máte motor ZAHŘÁTÝ a po přidání plynu tento „brblá a pomalu akceleruje až zhasíná“ je příliš bohatý. 
       ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vpravo (utáhněte ji) a zkuste akceleraci znovu.

 

        Maximální otáčky motoru:

       Jednoduše řečeno - dám plný plyn a "točím" jehlou H tak, aby otáčky motoru byly co nejvyšší. 

         Můžou nastat tři případy: 
                            1- otáčky nejsou nejvyšší - utáhnout jehlu 
                            2- otáčky jsou v pořádku - nechat tak 
                            3- otáčky nejsou nejvyšší - motor se jakoby dusí - povolit jehlu


                        Je to jenom věc sluchu..